sobota, 26 marca 2016

Od Ariki CD Evie

- W sumie... to nie zastanawiałam się nad tym - odpowiedziałam
Nie sądziłam nawet, że przyjdę do tego klubu. Po powrocie do domu, nie mogłam usiedzieć w jednym miejscu, więc postanowiłam, że pójdę na jakiś krótki spacer. W sumie trochę bezwiednie trafiłam pod ten klub. Trochę stałam pod drzwiami, zastanawiając się czy wejść, cz iść dalej.
Gdyby ktoś zapytał, dlaczego weszłam, chyba nie potrafiłabym dać jasnej odpowiedzi. Sama do końca nie wiem, dlaczego to zrobiłam.
- Hm.... a masz jakieś konkretne ulubione miejsca? - spytała.
- Cóż. Lubię mało tłoczne miejsca. - mówię nieśmiało. - Ale jestem tu nowa i nie znam jeszcze terenów.
Miejsca z dala od ludzi. Od wrzawy, hałasów, kłopotów i problemów.
- Byłaś nad Wiśniowym Urwiskiem?
Spojrzałam się nad nią lekko zaskoczona.
- Słyszałam o tym miejscy, jednak jeszcze tam nie byłam.
- Jeśli chcesz, możemy tam pójść. Jedynymi istotami, które tam przebywają to smoki, czy feniksy. - uśmiechnęła się.
Kiwnęłam głową na znak, że się zgadzam. Muszę przyznać, że jetem ciekawa tego miejsca.

< Evie? Takie trochu o niczym to moje opowiadanie XD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz